neděle 18. října 2015

Časopis LatteScrape č. 02-2015

Milé čtenářky a čtenáři časopisu

LatteScrape (Digiscrap.cz)


Jak jste jistě zaznamenali, startujeme s malým skluzem a další číslo je publikováno o trochu později. 

Přelom září a října je u mě tak trochu v pracovním shonu – představte si brouka Chvátala nebo jak se jmenoval, jak vždycky ve večerníčku Broučci proběhl a zpíval si u toho „chvátám, chvátám...“, tak to jsem já, jen tak třikrát rychlejší a bez pěveckého doprovodu. Jsem ráda, že se s vámi můžu na chvíli zastavit a otevřít oči, vidět to nádherné roční období, jakým podzim bezesporu je. Má nejoblíbenější část roku, vše je nádherně teple zbarvené, tak nějak mě ta oranžová a žlutá uklidňuje. Nevadí mi ani sychravé počasí a déšť či vítr. To vše k tomu patří, zahajuji čajovou sezónu, vytahuji ze skříňky svoji speciální konvičku a vařím si jeden čaj za druhým.


Uvařte si se mnou šálek a pustíme se do malé rychlé rekapitulace tohoto čísla. Najdete v něm návody v Gimpu pro začátečníky i pokročilé, uvaříme si bylinkový čaj a dobrou zeleninovou polévku. A nejkrásnější, a na to se vždycky těším nejvíc, je inspirace vašimi layouty. Vybírám je z naší FB skupiny a děvčata jsou skutečně neuvěřitelně nadaná a šikovná a já jim děkuji, že tam vždy najdu krásné stránky, které potěší a pohladí po duši.



A jen opakuji....
moc Vás prosíme o jednu jedinou věc - nepřeposílejte si časopis mezi sebou. Potřebujeme, aby všechny kopie časopisu šly od nás přímo k Vám – abychom věděly, kolik vás je – a abychom mohly časopis nadále vydávat zdarma, je počet čtenářů to hlavní, s čím můžeme vyjednávat s případnými obchodními partnery o reklamě.


pro odběr časopisu se prosím přihlašte na mailu

Žádné komentáře:

Okomentovat